no pakko myöntää että kyllä siellä mökillä ihan kivaa oli... aluksi...

Ensin mökki oli mukavan viileä ötökät oli ulkopuolella ja me sisarukset kaikki sovussa, ja sitten tänään kaikki olikin päinvastoin, mökki oli ihan liian kuuma itikoita oli uksille ja saranoille ja sisarukset alko käydä hermoon... onneks tultiin pois... mä lähen sunnuntaina mun tädin luo pariks päivää ja systa lähtee huomen kaverinsa mökille. Ja pianhan mulla on ne synttärit, oon kutsunu sinne tasan yhen kaverin. Mutta siitä onkin jo kertonu joten en viitti toistaa itseäni :D Nyt on aika myöhä ja pitäis varmaan kohta mennä syömään jotain ja sit nukkuu. Kävin äsken wilmassa kattoo lukkareitani ja muuta kurssivalintoja ja ne oli aika sekasortoisia... ääk!!!

Mutta juu, koulujutuista, mulla on tosiaan tällä hetkellä wilmassa pikkasen sekasortosilta ja oudoilta mutta eiköhän ne muutu, ehkä pitää rukkaa vielä vähän valintoja. Kaiken tämän lisäksi-tuutori kun olen- mun pitää olla mukana 09 D luokan info-tilaisuudessa mukana kun mulla on se ryhmä vastuulla parin muun tytön kanssa, vaikka lähinnä tarvii vaan opastaa wilman käytössä, ettei mitään sen suurempaa. Meillä tuutoreilla on hupparitkin :D pitää varmaa hakee ne ennen sitä info tilaisuutta tai jotai. Vois vähä kattoo viel noita kirjojaki mitä tarvis tilata ja tietty kansioita kattoo et tilaanko kirjojen kanssa vai ostanko erikseen mut sitä nyt ei tarvii vielä murehtia vaan vasta sitten elokuussa, jotenki ei vaan pysty unohtaa kouluu, nojaa liittyneekö tulevaisuuden haaveisiini kun aion opiskella ala-asteen luokan opettajaksi niin pyörii mielessä koko ajan koulu Nauru no jotenkin pitäs se heittää mielestä.

Mutta nyt meen syömään iltapalaa ja sit tutimaan, hyvää yötä <33