No niin tässä tulee siis ensimmäinen merkintä :) Mulla tosiaan alkaa syksyllä lukiossa vasta toinen vuosi kun piti käydä kymppiluokka että yleensä pääsi mihinkään.

Oon nyt alkanu jo ankarasti miettiä että millanen tulee mun vanhojentanssi puvusta ja että mistä sen hankin sekä sitä että miten selviän ruotsin ja enkun kursseista ja tietty sekin jännittää että kenen pariksi päädyn sitten vanhoihin.

Mutta nyt aion nauttia kesästä jota on vielä päljon jäljellä. Olin tossa 23-27.6.09 lastenleirillä isosena ja olin ihan leppoisaa, mutta siellä oli vaan ja ainoastaan ulkovessat joten niistä on tän kesän annos täynnä, mutta ehei, tietty me lähetään mökille jossa on tietty ainoastaan ulkovessa...

Meiän mökki on siitä vähän kämänen että ulkovessan lisäksi siellä ei oo juoksevaa vettä, ei sähköä ja sitten ennen kuin siellä lämmitetään(siis sisällä) siellä on julmetun kylmä, siis ihan jäätävää.

Mutta mulla on pian synttärit (13.7) jolloin täytän 18, mutta kuten useimmat ikäiseni en aio järjestää ryyppyjuhlia vaan juhlin ihan rauhallisesti perheen kesken koska ryyppääminen ei kuulu mun tyyliin.

Mutta tässä kaikki tänään, kommentoida saa ja on jopa toivottavaa